کد خبر: ۳۶۸۵۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰
وزیر ارتباطات:

خدمت فناورانه می تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در اربعین داشته باشد | سرویس های ارائه شده در اربعین می تواند در طول سال نیز مورد استفاده قرار گیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، امروز (سه شنبه) جلسه هماهنگی رویداد همراه با اربعین؛ همگام با فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این جلسه که رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه نمایندگان اپلیکیشن ها و شرکت هایی که برای اربعین سال جاری سرویس های فناورانه ای را تهیه کرده اند نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه خدمت و تسهیل کار مردم توسط پلتفرم ها باید در هر موقعیتی انجام شود، گفت: ما وظیفه داریم در این حوزه و از طریق کارگروه اقتصاد دیجیتال موانع را برای فعالیت کسب و کارها و پلتفرم های بومی برطرف کنیم.
وی افزود: اگر مردم می توانند کارهای خود را با چند کلیک انجام دهند، چرا این امکان فرآهم نشود.
زارع پور با اشاره به سرویس های جدید و متنوعی که برای ایام اربعین حسینی ارائه می شود، گفت: به برکت این ایام، می توان این سرویس ها در طول سال نیز پایدار و در خدمت به مردم باشند.
وی به اهمیت و ارزش خدمت در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: خدمت فناورانه می تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در این ایام داشته باشد و کار ویژه تری است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مشکلات و موانع سرویس های فناورانه در ایام اربعین باید در ستاد اربعین نیز پیگیری شود اعلام آمادگی کرد که با جمع بندی این مشکلات در این جلسه در ستاد اربعین و دستگاه های مربوطه نیز پیگیری کند.
بر اساس همین گزارش، در این جلسه نمایندگان برنامه های کاربردی و شرکت های ارائه کننده سرویس های فناورانه در حوزه های حمل و نقل، پیام رسان ها، برنامه های راهنمای زائر، دریافت ارز و برخی دیگر از سرویس های تولید محتوا حضور داشتند و با معرفی سرویس های خود برای اربعین سال جاری مشکلات و موانع ارائه این سرویس ها را نیز مطرح کردند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی